27 august, 2008

Hverdager, de det er mest av...

Dagen starta med solskinn, og ikke har jeg funnet flere iberia-sniler heller!!
Arbeidsdagen går med til http://tv-aksjonen.no/ og det er litt av et puslespill å få det til å gå opp hvert år, men det går da med et skrik, - og mange dyktige frivillige!

Har vært på fotballkamp med minsten, -det er alltid en fornøyelse å se syvåringene tumle rundt ute på banen i alt for store shortser og konsentrasjonen på lavnivå -går det et fly oppi lufta er det strakt mer interessant....

Kritthvite liljer, og nå - kritthvite gladioler, -hvitt er en utrolig vakker fargefi hagen!! Jeg er veldig fornøyd med det! Skal gjøre det neste år også.

I fancy white flowers in my garden, next summer I`ll buy more of that kind! It is so nice evening time, - when it brightens up the garden.


Denne var blå ved innkjøp, men slett ikke verst nå heller!!

Ikke minst, pinglebusken på 30 cm, er nå velvoksne nesten metern!

This one was blue when I bought it eastern time, now its pink... it is now almost 100cm!


Denne Hawaiirosa fikk jeg av ei venninde i vår, den var flott noen dager inne, og så skranta den skikkelig. Jeg klipte ned hele greia, og stappa den ibakken - og se på det her! Bildet er tatt overnfra og ikke helt godt, men den har blitt kjempestor!

grrrrrrrrrr jeg sliter litt med blogspot ikveld. noen andre............jeg gidder ikke skrive mer elle rredigere før det er greit igjen, og det bør være i kveld...hehe...

2 kommentarer:

Frida sa...

Hej Tone!
Vilka underbara blommor du visar! Önskar att det blommade lika mycket i mina föräldrars trädgård. Vad skönt att du klarade matten! Jag hoppas jag kommer att göra det nu. Har alltid haft svårt för matte men nu har jag inga andra ämnen att tänka på. Min kompis pappa är mattelärare så jag kan tenta av det för honom, perfekt slipper gå på Komvux och han är jättebra. Hoppas du hittar någon madonna!
Kram Frida

Min Verden sa...

Nå må du gå å legge deg ;) Ses i morgen. Jeg svever fortsatt på en rosa sky... Jeg strever med disse awardene... så at du og Torunn ikke hadde fått. Hjelpe meg! Ja, ja - nå er det natta. Yngvar sover sikkert. Hanne