03 juni, 2008

Husmorpop, joggesko og gnagsår.


Jeg så et bilde av meg sjøl her om dagen, og tenkte at herregud Tone, er det der deg og din kropp!! Så i går kveld var det på med joggeskoa, mp3 på øret, med Robbie Williams og Enrique Iglesias - joggebukse og tskjorte, og full guffe oppover mørdarbakken - jeg var så kokt som en hummer! Vel hjemme var det å finne frem medisinballen til Sivert, og diverse styrkende øvelser for nedre mageregion og slappe lår. Herregud vips så var jo bikinisesongen her, og GreteRoedes fy-liste har forlystet fruen med livsnytelse som hobby - i hele vinter.

Er jeg smart, gjør jeg det sammen i kveld, så er jeg "i gang" liksom!!

Hege drakk et par tekopper på verandaen før der - lite pusterom før siste skrik og innspurt i sykepleieeksamen. LYkke til!

Ingen kommentarer: