06 februar, 2009

GOD HELG!!

Å da var`e freddan igjen!
Sist lørdag fikk jeg vakre roser av venninda mi da de var her på middag og en uke senere står de altså like parat og lekre, har dere sett på makan!
Øystein Sunde venter på meg i gamle Drammen Teater...så det er vel best jeg går og dusjer - go endelig får jeg bruk for min nye drakt og italienske støvletter som jeg snik-kjøpte på salg...
Got these roses last saturday - a week ago! They are still going strong! Fantastic!
have had an exhausting week - and blogging has not been a priority - but thinking of you always :-)
Tonight we are going to an old theatre in Drammen - to watch a famous norwegian artist - songs and humour - looking forward to it.
Its together with my husband and his job.
Wishing you a nice weekend (coming back tomorrow...) - cheers!

8 kommentarer:

M.E.V. foto sa...

Nydelige roser! Her står det friske tulipaner i vårfarger på bordet:) Kos deg i kveld, og god helg! Klem

Les Cotrions sa...

Your roses are very strong!!!
Have a nice evening!
Enjoy!
Hugs
Vale

heidi sa...

Vakre roser, mmm, ser nesten spiselige ut!

Kos deg med'n Øystein da, regner med du får trimmet lattermusklene litt i tillegg til fin og morsom musikk!

God helg!

Min Verden sa...

Håper du har hatt en fin date med drakten og støvelettene... og ja, Lars da ;) God helg Tone. Rosene er selvsagt nydelige - men når er de egentlig ikke det. Hanne

Som mine dager er sa...

Go girl. Nyt en kvelden der du føler deg fiiin og sexy i nye klær og støveletter. Det unner jeg deg virkelig!

Selv ligger jeg langflat ut i godstolen. Sov en time på soffan før jeg sakte våknet til liv og kunne nyte noen timer fredagskveld. Har lagt bak meg en travel og stressende uke med salgskurs og hjemmeoppgaver og engelskmenn og amerikanere på besøk og booking og finstas og gudbedre meg hva. Ai æm tåking såo møtsj inlish dis days dæt ai spik inglish venn ai kåmm håom tu.

Bedriftens salgsfremstøt i januar bærer frukter og hele bedriften står på hue. Å gå hjem kl. 16 er en skam, så man sitter gjerne litt utover ettermiddagen. Herregud jeg er så sliten! Det er 50% gøy og 50% helvete. Nå vil jeg bare sove. Sove. SOVE !!!!

Ha en flott helg Tone. Alle dine kommentarer og "stikker-innom-deg" kommentarer leses og frydes. Takk for at du er her!

Klem fra Marit

Reginas Cottage sa...

Hi Tone
Nydelige roser!
Ha en fin helg!!!
Klem,Regina

Tulip sa...

Så gøy med blomster som holder seg en stund!

Kos deg med øystein Sunde!
Klem:)

☆Therese sa...

Hei hei Tone - håper kvelden med Øystein var super!!! Og resten av helgen også :)

Det hender en må "snikkjøpe" litt, putte det kjapt inn i skapet og ta det frem å "bruke" det som det skulle vært noe gamle greier.... ha ha

Nydelige roser, flott at de holder seg så lenge.
Ha en god uke,
klem