04 september, 2008

Sweat dreams.........

Jeg har alltid hatt en sterk dragning mot natur, fjell og vidder - eller dype skoger.
Og i perioder når jeg er sliten, ønsker jeg nesten ikke noe annet enn å sette meg i bilen og komme meg på hytta. Men - det gir meg også energi bare å se på utsikt på bilder, og å vite at jeg kan stå akkurat på dette stedet om nøyaktig to uker.
These wonderful views in the mountains always calms me down when I am stressed and have too much to do. I know I can stand on this exactly this spot in two weeks - and it makes me calm. Since Iwas a little girl, my parents have taken me and my brother up to the mountains, - fishing in rivers, nice fireplaces, something good to eat...
De to siste dagene har det jammen hølja ned fra oven igjen....- jeg håper at helga kan gi meg noen soltimer - og det bør faktisk skje -for hagen trenger sårt en øm og kjærlig hånd. Hagen er vant til at husmora iler ut i hagen etter jobben og bruker et par timer - men det er en stund siden gitt!
Nå vil ikke blogspot.com jobbe med meg lenger i kveld, "får ikke kontakt med blogger.com" - jeg er så irritert når det skjer. Her er jeg - har hele kvelden alene, alle har lagt seg, Lisa Williams på tv, og en tekopp - og hurra, jeg har pc`n for meg selv! - MEN ingen kontakt med blogger. Får vel ikke lagra heller da....?
Blogspot does not want to cooperate with me tonight, so I just stop.
GOD HELG!! HAVE A NICE WEEKEND!

3 kommentarer:

Ragged Roses sa...

Hello thank you for visiting my blog. What a wonderful photo! Have a good weekend
Kimx

Frida sa...

Hej Tone!
Vilken fantastisk bild. Det är bra att det finns saker som ger energi när man har det stressigt. Du har något att hämta hos mig som jag hoppas kan pigga upp.
Hoppas du får en riktig trevlig helg!
Kramar Frida

Frida sa...

Varsågod! Mamma sa att rosen heter Peace, någon du har hört talas om?
Kram Frida