13 mai, 2008

Kjærlighet pr sms!


I dag sendte jeg følgende sms til min kjære:

"du, når du allikevel kjører gjennom Råde på vei fra Fredrikstad, du kan ikke svippe innom Roseeksperten da, og kjøpe med deg en rosa The Fairy, det er den siste jeg mangler (foreløpig, men det skrev jeg jo ikke...hehe...) - Hanne sier at det er så mye flotte roser der, at det er bedre at du stopper og kjøper EN, enn at jeg drar og går bananas..." Og det var han nok helt enig med Hanne i.
Og hvem kom hjem med TIDENES flotteste ferske rose?!

Yes, min fantastiske ektemann!

Og før middagen var i gang, så hadde singelen kommet i et kjempelass, og trillebåra gikk skytteltrafikk til det nye store bedet mitt.

Jepp, jeg vet det. Jeg er utrolig godt gift!!

1 kommentar:

Torunn sa...

Hellu :-)

Jammen har du hatt en flittig hagehelg!!
Og hvordan u huleste klarer du å huske navnet på alle de rosene?? Ramla av for leenge siden jeg ;-)

Har stort sett holdt på ute her også. Og nå har huset fått den store vasken! Skal si det var nødvendig! Hvitt hus er egentlig noe herk i så måte. Sopp og møkk og dritt over hele linja....
Men nå skinner det som bare det. Nesten så en må ha solbriller for å se på veggen :-)

Rumpe BH står øverst på min ønskeliste også! Når vi likevel står på alle fire med rumpa i været (sannsyunligvis en manns øsnkedrøm i allefall)kan vi jo like gjeren se litt fjonge ut?? Sånn som fruene på hegesenteret ;-)

Vært lite blogging på meg et par dager nå, men jeg får vel ta det igjen :-). Logger en overrsakelse til deg i dag :-)

Ha en deilig kveld, Tone!