07 april, 2008

Mandag 7.april Sol? Eller, nei?

Noen som kan bestille sol eller??
Jeg trenger sol. Jeg trenger en plen som er såpass tørr at det ikke sier svopp svopp under beina mine når jeg er ute og går.
I dag så jeg høyere knopper på peonene mine - de har strekt seg mot himmelen litt mer enn siden i går - hvordan noe har lyst å vokse og gro nå, begriper ikke jeg - jeg personlig har mest lyst å sitte foran peisen og kose meg med et rødvinsglass og en bunke med hageblader, og en velfylt bankkonto! haha! -
Har så lyst på ditt og lyst på datt. Hadde egentlig et mål om å få "vann i hagen" i år - men ser at jeg heller vil prioritere en flott rosebue. Og når det viser seg at mannen er enig, da er det bare å sette i gang før han ombestemmer seg!
Har bestilt roser som skal klatre på den, så det er vel best at jeg kjøper inn snart!
Kaprifolen har masse knopper, og noen har brettet seg ut til blader!
Hørte at det skulle bli kaldere noen dager nå - det har ikke jeg planlagt. Jeg har planlagt at det skal bli varmere.
Evig optimist! - godt jeg har et lite snev av intelligens, hvis ikke hadde jeg vel begynt å vente på modne epler tenker jeg. Men hvor blir det av epleblomstene egentlig??

Ingen kommentarer: