25 april, 2008

Er jeg riktig vel bevart?!

Det er nå så mørkt ute at jeg ikke ser hva jeg gjør, så da var det bare å jekke av seg støvla på trappa og få av møkka på fingrene. Normalt på denne tiden av fredagen er jeg normalt nedi det andre vinglasset eller så... - men nå er det vår!
Jeg har ligget på knærne og sett dypt inn i en hyasint og sagt hælledussen og alt det der (godt det bare er meg som er ute så sent...), og jeg har gravd hull, hatt på duk og bark her og der, planta fioler i min nye sink-krukke,

Men det beste nå i kveld - var vårens store begivenhet!! - det er museører på bjørka! Så gjett hvem som skal gå berserk med rosesaksa i morra!!
Etter plantesenter-runden vel og merke - mannen har gått med på å hekte på hengeren rett etter frokost!

Men NÅ - nå blir det "soffan" - og et glass med rødt i.

Ingen kommentarer: