15 januar, 2012

GODT NYTT ÅR!

Ja her har fruen vært så lenge borte fra blog at mye må læres på nytt ser jeg!
Pc er ny og alle bilder er borte vekk fra den gamle (helt død) - men jeg ser at jeg har savna bloggverden litt, og prøver meg på en ny giv!

Skal surfe litt rundt på sidene deres og bli kjent igjen.
Så sees vi!


I have been off blog for quite a time now! - have been busy/out of order (hehe...) but I realize I miss blogging, and will try to keep up the good work I once used to like a lot.
Wishing you all a happy new year!

Love from Tone

5 kommentarer:

Martes atelie` sa...

Godt nytt år til deg også. Koslig med innlegg fra denne kanten igjen. )

Tone sa...

ja jeg skal skjerpe meg, nå starter sommersesongen - og Lavendel skal sås nå og ha ukesvis i kjøleskap, så jeg kan jo alltids legge ut bilde av en brun kasse med jord i kjøleskapet, helt normalt liksom...å ha jord i kjøleskapet.

Les Cotrions sa...

nice to hear from you Tone!!!!
Happy new year to you!!!!
I'd like to meet you on Summer! Why don't you stay in Lucca??? It's only 20 minutes from Pisa and half an hour from the sea! I try to find you some nice places for you...just give me a bit of time...I'm too busy at work lately!What you prefer? An hotel, an apartement or something in the countryside? or maybe near the beach??
A big hug and welcome back!
Vale

Reginas Cottage sa...

hallo tone
hoffe es geht dir gut.
vermisse dich.
ha en fin dag,
love regina

Fiolkransen sa...

Hei vet ikke om du er innom her lenger, men hvis du er kunne du ta kontakt med meg? Gjelder et bilde i bloggen din jeg lurer på om jeg kan låne. Mvh Thea Rønningen, mail thear@vfk.no