26 januar, 2009

Vår!!!....snart....?

Sjekk hva som kom i posten i dag!
The first garden magazine in my mailbox today - off we go - springtime coming!!!

Så mens jeg lagde middag måtte jeg i gang med dagens lykke i postkassa - Hageglede!
Om å gjøre å ikke svi sausen mens man apatisk rører.....mens man egentlig sjekker ut japanske hjertetrær og hvite ranunkler.... bestillingsønskene er rimelig mange....
The problem is....calming down before I order....otherwise I will be totally out of money before spring actually is here!! - dreaming is cheap though....

15 kommentarer:

M.E.V. foto sa...

Skjønner problemet;) Håper middagen ble bra, og kos deg videre med Hageglede:D Klem

Les Cotrions sa...

Hi Tone! I want spring too! And I'm totally out of money too... but you're right! Dreaming is free!
Have marvellous dreams and remember that sometimes dreams come true!
Have a good evening!
Hugs
Vale

Min Verden sa...

Relax! ...eller, hva er det jeg snakker om. Har du sett frølista mi? Ligger på hagesiden :D Vel, jeg skal ikke bestille planter fra Hageglede i år - det er jeg helt sikker på! Hold deg i skinnet.. hehe! Savner deg også - men ikke jobben, merkelig nok. Den var jeg nok ferdig med ja. Har det bra, men savner opp til flere av dere. Særlig deg da, med all hageskvattringa - det blir det ikke mye av der jeg er nå gitt! Vi får ta noen luncher. Det går an - ikke sant? Snakkes. Ps. jeg har fått lyslampe i kjelleren også! Klem

Heidi og Cathrine sa...

Middagen ble nok super den, kjenner jeg deg rett;) Men du, se ut av vinduet a, det er jo vinter jo. Masse snø og greier.. Men jeg sjønner deg godt jeg.. kan veldig godt tenke meg vår snart jeg også.
Er ikke særlig flink med frø, løk og hage, men synes det er så vakkert når andre ordner. Har funnet ut for lengst at jeg ikke har grønne fingre - dessverre. Jeg får ta til takke med sommerblomstene når de kommer og de er slett ikke så værst de heller ;)
Ha en koselig kveld Tone. Vi prekes!

:-)

Tulip sa...

haha,ler godt!!
Synes jeg ser deg der du rører i sausen med den ene hånda,
og blar i blomsterboka med den andre!!! herlig:)

har noe til deg inne hos meg, hvis du vil ta imot!

Klem

Gamlå sa...

Heisann. Nå er jeg innom bloggen din og koser meg med dine siste innlegg. Gamlå har hatt en kort bloggtørke:).

Så herlige bilder av vofsen i snøen. Smiler det var masse snø det for en liten tass!!

Ja, når en får et blad som en gleder seg til så tar en helt av, og da er det ikke alltid like kjekt å måtte gjøre huslige sysler!!

Ha fine kvelden

klem fra Gamlå

Torunn sa...

Er det ikke mørkt når styredamene kommer da??? Drit i vasken. ække reint her heller sjø. Men på bilder kan man jo kamuflere hybalkaninene bak gardinene eller under teppet .).
Gudrun har tatt ferie, så ikke veit jeg når det blir vakset her neste gang. Denn helgen er vi fulltallige igjen, så da er det i allefall ingen vits i å gjørra reint. Får heller ta det etterpå!
:-)
God kveld!

Gamlå sa...

Heisann

Ja nå fikk jeg meg en god latter da jeg leste kommentaren din i bloggen min og yogerten du skulle kjøpe men endte opp med klær for over 1800, ja en er jo over 40, Gamlå har gjort det samme selv leeeer.

ha fine kvelden

klem fra Gamlå

Anonym sa...

Ooh, i know exactly what you mean with those new garden-magazines !!My hands start to itch to get outside and do something about the garden !!! But now it's still freezing at night... i wait until march and then i start cleaning up the garden ! But i am also going through my gardening books to get ideas. What we did last saturday is pruning the fruittrees in the orchard ... it felt really good standing on the ladder and "tidying" the trees :).
Greetings to all of you !!
PS. I really try to understand Norsk.. reading Norsk goes better than listening... every day i am listening (!) to all the interviews on the DVD with Espen Lind hahahaha
No problem to do that :) !!!!!!

Anne på Moseplassen sa...

godt frydykk!

Heidi og Cathrine sa...

Hei og hå!
Ja, det blir lite med blogging for tiden gitt. Det tar så utrolig lang tid nå en først setter seg med bak pc`n, og tid er det dårlig med dessverre..
I dag har jeg vaska hus jeg også og det trengtes. Lenge siden sist merket jeg. Svære kaniner med en haug unger over alt..
Nå har jeg nettopp tatt et foccaccia brød ut av ovnen og gleder meg til å sette tennene i det;) Ummm.. bare snadder med grønn pesto, litt god brie, bacon og roccola. Gleder meg ;)

Ha en koselig fredagskveld Tone - og en super helg!!
Jeg har salg i Bryggerhuset for tiden å håper på masse besøk i morgen. Skjønt det er kanskje dumt å håpe på for mange besøkende for vi skal i 50 års lag i morgen kveld og det kommer visstnok til å ta av hører jeg.... Greit å ha litt å gå på da kanskje ;)

:-)

☆Therese sa...

Skjønner hva du mener, energien min
er ikke på topp den heller. Blogging "skal" jo være moro og ikke noe stress - ta det med ro og blogg når du føler for det!! :o)

Ha en god helg du også, vi blogges :o)

Hege sa...

Heisann
Ha ei riktig god helg blir gjerne med på hytta og en dunk vin:-))

Frida sa...

Hej Tone!
Vilken härlig tidning du har köpt. Lite vårinspiration kan man inte få för mycket av. Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

M.E.V. foto sa...

Der var du;) Har savnet kommentarene dine jeg... God helg! Klem