03 august, 2008

Skulle hatt luktblogg!!

Etter en regntung natt, - så dro jeg ut i hagen med kamera.
Og jeg må si jeg skulle ønske det fantes luktblogg.
Om 30 år ler vi kanskje av dette ønsket - men sjekk ut denne Westerland - og de som har den - ikke sant man skulle hatt luktblogg???
















Jeg lider valgets kval, har nå gått tre runder i hagen med kamera som er urdårlig - og hvilken rose skal jeg velge til Moseplassens konkurranse???

Det lukter forresten fortreffelig fra kjøkkenet også, og for dem som ønsker en totalt ny vri på skinkestek med middelhav og sommervri, kan sjekke matbloggen min i kveld -kan ikke bruke opp dagen her inne heller, samma hvor koselige dere er!!!

6 kommentarer:

M.E.V. foto sa...

Nydelig rose. Lukter deilig, ja:)
Skjønner godt at du har valgets kvaler, du med alle de rosene... Hagen din må være et fantastisk syn:)

Hege sa...

Heisann min venn
Ei stund siden jeg har blogget nå. Nyt det fine været og mange feriegjester.
Ja du skulle ha hatt en dufte blogg for den rose dufter helt vidunderlig.
Å bildene fra setra er slik du har fortalt både vakker og mystisk.
Takk for te koppen alltid trivellig å komme til deg.
Ha en fin male kveld.
Klem Hege

Torunn sa...

hellu....

Er på blogg også sjø! Og tror det er her jeg kan kommunisere med folk fremover.
Trur u ikke jeg oppdaget før helga at mobilen min var SPERRET!!!! Herregud er det mulig?? Er redd jeg har oversett en faktura i sommer gitt og jeg har jo for f.. meg ikke med meg noen faktura hit! Slang inn penger til Netcom på fredag, så jeg håper inderlig at abb åpnes igjen SNART. Blir jo helt desperat av dette.... Tenk å stelle seg sånn?? Ikke skjøenner jeg åssen det er blitt ;-)

Klem

Hege sa...

Hørtes godt ut med et glass vin. Ferie en dag til det alt alt for lite med to uker ferie.
Her er det full jubel i stua Trømsø leder 3-0 over Rosenborg. Det bryr meg sååååååå mye. Dæven æ skal til Fredrikstad den 12 nu spelle vi bra fotball.
Da kan æ sitte her på bloggen å koser meg vettu.
Når du får blndet sand blir det veldig fint i stua.
Skulle vært naboen når gubbene ser på golf og fotball.
Ha en fin kveld
Klem Hege

Min Verden sa...

Veldig fin :) Venter en award på bloggen min :) Hanne

Frida sa...

Hej Tone!
Vilka underbara roser. Jag hade också haft svårt att välja en ros alla är ju lika vackra.
Hoppas du har en bra första vecka på jobbet!
Kram Frida